Blog

[ « späť ]
Úvodná stránka » Blog » Koronavírus spája automobilky i bežných ľudí: Otvorí kríza dvere novým spoluprácam?

Koronavírus spája automobilky i bežných ľudí: Otvorí kríza dvere novým spoluprácam?

Do výzvy #DreamsAreMade­AtHome sa nezapojili iba fanúšikovia nemeckej značky. Prekvapujúco na ňu zareagovali aj viacerí konkurenti.

Hoci aktuálna pandémia už stála životy vyše 50-tisíc ľudí a spôsobila ohromné hospodárske škody, priniesla aj niečo pozitívne. V mnohých prebudila nebývalú solidaritu. O jednom pozitívnom príbehu sme informovali včera, ďalší sa začal písať v týchto dňoch. Porsche bolo totiž so svojou špeciálnou kampaňou #DreamsAreMade­AtHome na sociálnej sieti Instagram nečakane úspešné.

Do výzvy na zverejňovanie fotiek svojich garáží, či už reálnych alebo len vysnívaných, sa nezapojili iba fanúšikovia nemeckej značky. Prekvapujúco na ňu zareagovali aj viacerí konkurenti. Podporu nápadu, ktorý má pomôcť udržať ľudí doma a zvládnuť aktuálnu krízu, postupne vyjadrili mená BMW, Jaguar, Hyundai, Mercedes-Benz, Škoda či Volvo. Zoznam sa pravdepodobne ešte rozšíri.

Spomínané automobilky vypustili zábery svojich áut vykúkajúcich z garáže, pričom Porsche ich z vďačnosti opätovne publikovalo na svojom vlastnom profile. Ide o precedens. A hoci táto nečakaná kolaborácia súperiacich firiem je len symbolická, v prípade švédskej značky naznačuje Zuffenhausen aj čosi viac. Otvorí kríza dvere novým spoluprácam? Nemožno to vylúčiť, keďže spoločným vývojom možno ušetriť nemalé peniaze. Úsporné opatrenia pritom budú asi potrebovať viacerí výrobcovia.

Koronavírus spája automobilky i bežných ľudí: Otvorí kríza dvere novým spoluprácam?
#DreamsAreMade­AtHome Foto: Instagram

Koronavírus teda spája automobilky, keďže mnohé aktuálne zápasia s rovnakými problémami. Okrem toho dáva dokopy ale i bežných ľudí. Na výzvu Porsche ich už zareagovalo veľa, aktuálne je heslom #DreamsAreMade­AtHome označených vyše 3-tisíc príspevkov. Ďalšie pribúdajú prakticky každú minútu. Nepribúdajú pritom len zábery áut, ktorých výrobcovia sa už do kampane zapojili, ale tiež mnohých ďalších.

 

Zdroj: autobild.plus­ka.sk (03.04.2020 | Marek Pokrývka)

[ « späť ]


Napíšte nám

Pre úspešné odoslanie formulára je potrebné vyplniť polia označené hviezdičkou (*).


Realizácia: K3 GROUP, s.r.o. | počet prístupov od 01.02.2020: 245391

Súbory cookie nám pomáhajú pri poskytovaní našich služieb. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie